Socialinio eksperimento dalyviai: „Jei kažkas įvyktų kelyje, viskuo turėtume pasirūpinti patys“

Socialinio eksperimento dalyviai: „Jei kažkas įvyktų kelyje, viskuo turėtume pasirūpinti patys“

Paskelbė:

Pradėję ketvirtąją kelionės dieną, socialinio eksperimento „Mes nugabensime laivą į Maltą“ dalyviai jau puikiai suvokia, kad perskrosti Europą su vertingu kroviniu trise, prisiimant visą riziką, kokia tik įmanoma, – dėl laivo ir pačių žmonių saugumo, dėl automobilio techninių galimybių tempti 3 tonas sveriančią dviašią priekabą su laivu nuo Olandijos iki Maltos, yra ne tas pats, kas keliauti su mažyčiu lagaminėliu. Pasiteiravome eksperimento dalyvių, kaip jie jaučiasi įveikę daugiau kaip pusė maršruto.

„Jei kažkas įvyktų kelyje, viskuo turėsime pasirūpinti patys. Žinant tai, kad Italijoje pasitaiko atvejų, kai yra užpuolamos transporto priemonės, grobiami ir dažnai sugadinami kroviniai, tikrai nėra visai ramu. Sustoję poilsio vietoje, visada surakiname priekabą su autobusiuku, naudodami grandinę ir spyną. Autobusiuke, aišku, turime ir šaltųjų ginklų – golfo lazdą, montiruotę ir kuvaldą, jei tektų Italijos Pietuose kovoti dėl krovinio“, – kalba ryžtingai nusiteikęs www.poilsismaltoje.lt įkūrėjas ir socialinio eksperimento iniciatorius.

Tikimasi, kad minėtų priemonių panaudoti neteks, nes netikėtai, gegužės 22 d. rytą, Mindaugas Statkus gavo draudimo brokerių bendrovės „Balto Link“, turinčios penkiolikos metų darbo patirtį, pasiūlymą apdrausti laivą. Iki tol nei viena iš Lietuvoje veikiančių įmonių to daryti nepanoro.

Eksperimento informacinio štabo komunikacijos koordinatorė Žydrė Dargužytė sako, jog Pietuose ne kartą yra susidūrusi su ekstremaliomis situacijomis kelyje. Prieš keletą metų netoli Neapolio ji, vairuodama lengvąjį automobilį, buvo sekama, vėliau priverstinai sustabdyta nevietinių tamsiaodžių pietiečių ir provokuota pirkti neaiškius dalykus. „Gerai, kad viskas tuomet baigėsi gerai, nes puikiai kalbėjau itališkai ir pavyko susitarti. Šįkart, judėdami su kroviniu, būsime labai atidūs, akylai rinksimės sustojimo vietas ir nepaliksime laivo be priežiūros. Galbūt netgi teks paeiliui budėti naktį, kad būtume garantuoti, jog kitą rytą galėsime tęsti kelionę toliau“, – užtikrintai patikina eksperimento entuziastė.

Didžiausias fizinis krūvs tenka trečiajam projekto dalyviui – jis turi profesionaliai išvengti netikėtų situacijų kelyje ir daryti viską, kad krovinys pasiektų kelionės tikslą saugiai ir laiku.

„Kadangi pirmą kartą gyvenime vežu krovinį Italijos teritorija, išties susiduriu su nemažai iššūkių – tenka stebėti šios šalies eismo dalyvių vairavimo ypatumus ir greitai priimti racionalius sprendimus, kaip geriau pasielgti, – kur ir kada sustoti, kokį maršrutą pasirinkti“, – Timuras džiaugiasi interaktyviai planuojamu laivo logistikos procesu.

Šiandien, vėlai vakare, sąstatas su kroviniu turėtų pasiekti Neapolį.

Komentuoti

Your email address will not be published.